Είναι τελικά το Kick Boxing η κατάλληλη προπόνηση για τις γυναίκες?

Τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότερες γυναίκες δείχνουν την προτίμησή τους στο KickBoxing. Εξάλλου θεωρείται ένα αμιγώς γυναικείο άθλημα και πολλές φορές προτιμάται συνδυαστικά και με άλλες μορφές άσκησης ακόμα και από κορυφαία μοντέλα σε όλα το πλανήτη. 

 

Το KickBoxingπρόκειται για ένα μαχητικό άθλημα που συνδυάζει την έντονη άσκηση με κάποια στοιχεία πυγμαχίας και χτυπήματα με χέρια και πόδια. Πιο συγκεκριμένα τα οφέλη για τις γυναίκες είναι τα εξής: 

  1. Μειώνει το λίπος. Πραγματοποιώντας 1 ώρα προπόνησης KickBoxingέχει δείξει ότι καίει περίπου 750 θερμίδες.

ExtraTip:Προσθέστε το σχοινάκι και κάψτε έως και 900 θερμίδες μέσα σε μια ώρα. 

  1. Γυμνάζει ολόκληρο το σώμα.  Η προπόνηση του KickBoxingσε «αναγκάζει» να δουλέψεις όλο το σώμα σου χρησιμοποιώντας όλες τις μυϊκές ομάδες και έτσι επιτυγχάνεται η σμίλευση της κοιλιάς, μέσης αλλά και πλάτης. 
  2. Γνώσεις αυτοάμυνας. Από τα πιο σημαντικά οφέλη του KickBoxingστις γυναίκες είναι η εκμάθηση τεχνικών αυτοάμυνας. Όταν μια γυναίκα νιώθει ότι μπορεί να προστατέψει τον εαυτό της σε περίπτωση κινδύνου, τότε έχει και μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση. 
  3. Εκτονώνει και μειώνει το άγχος. Μετά από μία έντονη προπόνηση στο KickBoxingθα νιώσεις άμεσα ηρεμία και χαλάρωση. Το KickBoxingσε βοηθάει να εκτονώσεις την αρνητική ενέργεια από μέσα σου και να διώξεις το άγχος, την πίεση και το στρες της καθημερινότητας. 

Για περισσότερες πληροφορίες για τα τμήματα του Kick Boxing επικοινωνήστε μαζί μας: 6996576100