Πως να βελτιώσεις την απόδοσή σου στο Kick Boxing

Αν είσαι λάτρης του KickBoxingκαι και προπονείσαι εντατικά, ακολούθησε τις παρακάτω συμβουλές για να γίνεις ένας καλύτερος KickBoxer και για να βελτιώσεις την απόδοσή σου:

 

  1. Κάνε ζέσταμα. Για να μπορέσεις να αποφύγεις τους τραυματισμούς κατά την διάρκεια την προπόνησης αλλά κυρίως τους αγώνες, το σωστό ζέσταμα δεν θα πρέπει ποτέ να λείπει από το πρόγραμμά σου. Το ζέσταμα και η κατάλληλη αποθεραπεία θα σου εξασφαλίσουν μια ομαλή προπόνηση. 
  2. Τρέξε. Πρόσθεσε στο πρόγραμμά σου το τρέξιμο καθώς βελτιώνει συνολική αντοχή και δύναμη του kickboxer. Μελέτες έχουν δείξει πως η κατάλληλη ώρα για τρέξιμο είναι νωρίς το πρωί. Προσπάθησε να αποφύγεις διαδρομές σε σκληρό έδαφος και σταδιακά αύξησε την απόσταση που τρέχεις καθημερινά. Όταν νιώθεις ότι δεν έχεις την αντοχή να τρέξεις, άρχισε με ένα γρήγορο περπάτημα και αύξησε σιγά σιγά τον ρυθμό σου.  
  3. Κάνε σχοινάκι. Το σχοινάκι αποτελεί την πιο συνηθισμένη προθέρμανση για όσους ασχολούνται με το Kick Boxing. Είναι μια εξαιρετική εναλλακτική επιλογή του τρεξίματος καθώς βοηθάει στην αύξηση της αντοχής του αθλούμενου αλλά και στο συντονισμό των κινήσεων του. 
  4. Δοκίμασε το Shalow Boxing. Αποτελεί μια πολύ καλή άσκηση για να βελτιώσεις την τεχνική σου στο Kick Boxing. Μια καλη πρακτική είναι να ασκείσαι μπροστά σε καθρέπτη για να παρατηρείς τις κινήσεις σου και να βελτιώνεσαι. 
  5. Ελεύθερα βάρη. Όταν συμπεριλάβεις στο πρόγραμμά σου τα βάρη θα δεις μεγάλη διαφορά στη μυϊκή σου δύναμη. Πιο συγκεκραμένα, στο KickBoxingσυνιστάται να χρησιμοποιείς ελαφριά βάρη και να κάνεις αρκετές επαναλήψεις καθώς ο σκοπός είναι να αυξήσεις την δύναμη και την αντοχή σου και όχι τον όγκο.
  6. Σάκος του μποξ. Η εντατική προπόνηση σε σάκο του μποξ θα σε βοηθήσει να αυξήσεις την δύναμη, την αντοχή, την τακτική αλλά και την αυτοσυγκέντρωσή σου. Σε περίπτωση που δεν χρησιμοποιείς επικαλαμίδες, προτίμησε σάκο με μαλακή γέμιση για να αποφύγεις τραυματισμούς. 
  7. Sparring. Μόλις αποκτήσεις μια εξοικείωση με τις κινήσεις στο KickBoxing, μπορείς να δοκιμάσεις το Sparring καθώς η συγκεκριμένη προπόνηση θα σε βοηθήσει να εξοικειωθείς και να αντιμετωπίσεις καλύτερα τους αντιπάλους σου.