Τα οφέλη του Kick Boxing και γιατί να ξεκινήσεις άμεσα

Οι πολεμικές τέχνες θεωρούνται μια πολύ καλή και δυνατή γυμναστική. Τα τελευταία χρόνια ένα από τα πιο δυναμικά μαχητικά αθλήματα, το Kick Boxing άρχισε να θριαμβεύει. To KickBoxingαπευθύνεται σε όλους, ανεξαρτήτως ηλικίας, φύλου ή σωματικής κατάστασης. Ένα άθλημα που συνδυάζει την πυγμαχία και την αυτοάμυνα γυμνάζοντας ολόκληρο το σώμα κινητοποιώντας πολλές αρθρώσεις και μεγάλες μυϊκές ομάδες. Πιο συγκεκριμένα:

  1. Βελτιώνει την στάση του σώματος: Κατά την διάρκεια της προπόνησης, οι μύες του σώματος εργάζονται συνεχώς, με αποτέλεσμα να βελτιώνεται σταδιακά η ευελιξία και η στάση του σώματος.
  2. Λειτουργεί ως αυτοάμυνα: Εφαρμόζοντας τις κατάλληλες τεχνικές και πρακτικές του KickBoxing, οι αθλούμενοι αποκτούν καλύτερη αντίληψη και είναι σε θέσει να προστατέψουν το εαυτό τους.
  3. Βελτιώνει τον συντονισμό: Εάν δυσκολεύεστε να συντονίσετε τα πάνω με τα κάτω άκρα σας ή έχετε περιορισμένα αντανακλαστικά στη συνολική στάση του σώματός σας, η προπόνηση του KickBoxingθα δώσει λύση στο πρόβλημά σας.
  4. Ιδανική άσκηση για όλο το σώμα. Ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα εκγύμνασης περιλαμβάνει αερόβια άσκηση σε συνδυασμό με ασκήσεις αντοχής. Στο KickBoxingκανένα μέρος του σώματος δεν εξαιρείται από την προπόνηση καθώς όλοι οι μύες του σώματος λειτουργούν ταυτόχρονα, επιτυγχάνοντας το επιθυμητό αποτέλεσμα για τον αθλούμενο.  
  5. Βελτιώνει την αντοχή και δυναμώνει την καρδιά: Οι έντονες κινήσεις κατά την διάρκεια της προπόνησης, βοηθούν την καρδιά να αντλεί περισσότερο αίμα και αυξάνουν την αντοχή του οργανισμού, βελτιώνοντας το καρδιαγγειακό και αναπνευστικό σύστημα. 
  6. Βοηθάει στην απώλεια βάρους: Λόγω της έντονης και δυναμικής προπόνησης, το KickBoxingβοηθάει στην απώλεια του βάρους. Έντονες και γρήγορες κινήσεις οι οποίες οποίες ενισχύουν την μεγάλη καύση θερμίδων και οδηγούν στο επιθυμητό αποτέλεσμα για τον αθλούμενο. 
  7. Βελτιώνει την ισορροπία: Η έντονη και μεθοδική προπόνηση του KickBoxingχτίζει δυνατούς μύες και βελτιώνει την στάση του σώματος με αποτέλεσμα οι αθλούμενοι να προλάβουν προβλήματα σταθερότητας στο μέλλον αλλά και κατάγματα των οστών.
  8. Ανακουφίζει από το στρες: Αρκετοί είναι οι αθλούμενοι οι οποίοι επιλέγουν το KickBoxingως τεχνική χαλάρωσης από τους έντονους ρυθμούς της καθημερινότητας.  

Μάθε περισσότερα για τα τμήματά μας.