7 λόγοι για να ξεκινήσεις Πυγμαχία άμεσα

 Πυγμαχία ή αλλιώς boxing! Ένα άθλημα που κερδίζει όλο και περισσότερο έδαφος με το καιρό. Αποτελεί την ιδανική επιλογή τόσο για την σωματική αλλά και πνευματική προπόνηση. Σε έρευνεςπου έχουν διεξαχθεί έχει βρεθεί πως η πυγμαχία είναι από τις πιο έντονες και απαιτητικές προπονήσεις, η οποία όμως επιφέρει πολλαπλά οφέλη για την υγεία μας για τους εξής λόγους:

1. Γυμνάζει ολόκληρο το σώμα

Ένα από τα βασικότερα προτερήματα της Πυγμαχίας είναι η εκγύμναση ολόκληρου το σώματος. Προπόνηση η οποία ξεκινάει με προθέρμανση και συνεχίζει με έντονες κινήσεις που συνδυάζουν γρήγορα χτυπήματα, δυνατές γροθιές και ασκήσεις για άκρως γυμνασμένα πόδια. Η Πυγμαχία θέτει σε εγρήγορση όλους τους μυς του σώματος καθώς ο αθλούμενος είναι σε εγρήγορση καθ’ όλη την διάρκεια της προπόνησης.  

2. Τονώνει το καρδιαγγειακό σύστημα

Η καρδιαγγειακή άσκηση ανεβάζει τους παλμούς της καρδιάς και αυξάνει την κυκλοφορία του αίματος σε όλο το σώμα. Η ένταση της Πυγμαχίας με τις συνεχόμενες σωματικές κινήσεις και τις ρυθμικές γροθιές στον αέρα θα «αναγκάσει» την καρδιά να δουλεύει ασταμάτητα. Πιο συγκεκριμένα, αποτελεί μια αερόβια άσκηση υψηλής έντασης με μηδενικά ποσοστά τραυματισμών που αυξάνει τον καρδιακό ρυθμό.

3. Προκαλεί καύση του λίπους

Κατά την διάρκεια της Πυγμαχίας, ο αθλούμενος μπορεί να κάψει έως και 1000 θερμίδες ανά προπόνηση. Επιπλέον, χάρη στην υψηλή ένταση της προπόνησης η καύση του λίπους μπορεί να συνεχιστεί και για ώρες μετά το πέρας της άσκησης.

4. Αυξάνει την σωματική αντοχή

Τεράστια είναι τα οφέλη για την φυσική κατάσταση του αθλούμενου καθώς η έντονη συνεχόμενη προπόνηση στο σάκο θα βελτιώσει και θα αυξήσει την δύναμη και τις αντοχές τους. Δεν απαιτείται η επαγγελματική ενασχόληση με την Πυγμαχία για την αύξηση της σωματικής αντοχής. Οι αθλούμενοι σταδιακά παρατηρούν σημαντική βελτίωση στην καθημερινότητά τους με λιγότερη κόπωση.

5. Μειώνει δραστικά το άγχος

Μέσω την έντονης προπόνησης στην Πυγμαχία, εκρήγνυνται από τον οργανισμό ενδορφίνες, οι οποίες παίζουν σημαντικό ρόλο στην αύξηση της  διάθεσης, στην ενίσχυση της αυτοπεποίθησης και στην βελτίωση της ποιότητας του ύπνου. Πιο απλά όταν διοχετεύει ο αθλούμενος όλη του την ενέργεια σε δυναμικές γροθιές στον σάκο, διώχνει τον θυμό, το στρες, το άγχος και την επιθετικότητα.

6. Βελτιώνει την στάση του σώματος

Όταν η προπόνηση γίνεται συστηματικά τότε επιτυγχάνεται σημαντική βελτίωση στην στάση του σώματος, καθώς η Πυγμαχία συνδυάζει την ενδυνάμωση όλων των μυϊκών ομάδων αλλά και την καύση του περιττού σωματικού λίπους. Ακολουθώντας ένα υγιεινό πλάνο διατροφής και συστηματικής προπόνηση, ο αθλούμενος θα παρατηρήσει άμεσα αποτελέσματα στην σωματική του διάπλαση.

7. Εξασκεί και το πνεύμα

Η Πυγμαχία θεωρείται ένα από τα καλύτερα αθλήματα για την ενίσχυση του πνεύματος. Ο αθλούμενος μαθαίνει σταδιακά να δέχεται τα χτυπήματα του αντιπάλου και «προπονεί» το μυαλό του να ανταποδώσει. Πιο συγκεκριμένα εκπαιδεύεται να επιμένει στο στόχο του. Πνευματικές ασκήσεις οι οποίες θα βοηθήσουν τον αθλούμενο και σε άλλα στάδια της ζωής του.   

 Μάθε περισσότερα για τα τμήματά μας.